Update

Guuuud vilken dålig uppdatering idag.. Men jag har haft fullt upp ute i solen. Det har varit en underbart fin dag idag, sol och båt ute på sjön med söta flickor! Vi har i princip vartit ute på sjön hela dagen. Först så hyrde vi en båt och åkte ut och badade på ett ställe som heter Kulla. Det var riktigt mysigt, men väldigt kallt.. Första doppet idag! Känns bra, men i det tillfället kändes det som om jag skulle få urinvägsinfektion.. Riktigt kallt.. Sen så åkte vi till en ö som Emilie och Lovisa tror att det bor en Achmed blabla.. haha, men verkligen typ! Men vi gick upp på den ön och ingen var där. Vi har bestämt oss för att sova över där i sommar! Det kommer bli super mysigt. Bara inte den där såkallade Achmed är där då dock.. Sen på kvällen idag så drog vi ut med båten igen. Men med några till vid namn Gustaf, Joel och Adam. Det vat skitfint med solnedgången. Resten av kvällen har vi bara chillat.

Imorgon vid ett drar vi in till Stockholm och shoppar!! Det ska bli naaaaaaaaaaaajs! Lovisa hänger med också, trevligt! Har bestämt mig för att köpa en sommarklänning. Som jag ska ha på mig på midsommar! Och det kommer spenderas i Dalarna med kusinerna! Längtar till våra hemska humörsvängningar! haha, vi kan verkligen vara sura på varandra ena stunden sen andra verkligen käraaa! Älskar släkten! Nu ska vi dansa vidare här nu i natten! På balkongen med världens finaste låt. Klockan har paserat halv tre på natten och vi är inte alls trötta. Det är konstigt för jag gick upp fem imorse!?


Sötnosar!

Hörs imorgon! Kommer nog slänga in ett inlägg imorgon innan vi drar!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0