Titta vad sötste lillebror skrev till morfar!

Linus skrev på ett papper:

Hej, jag är jätte läsen jag gråter mycket. Jag älskar min morfar,
jag har alltid älskat dig. Jag vill bara säga far väll min morfar,
nu har jag ingen morfar. Jag älskar dig super mycket morfar!
Jag tycker du är söt och snell, jag älskar dig.
Morfar du är den bästa morfar jag haft i hela mitt liv.
 Hejdå morfar, puss på dig!

Ni förstår inte hur mycket jag gråter när jag ser en lapp som är på min lillebrors skrivbord där det står så där! Ni Om jag bara kunde öndska!! Då skulle jag öndska att du morfar kom tillbaka! Jag älskar dig så mycket. Men jag vet att du mår bättre nu! Det vet jag, men det är vi som får lida. Egentligen är vi egoister.. Här sitter vi och gråter för att han äntligen mår bra! Han led förut. Han har haft sin sjukdom halva hans liv. Nu sista tiden så har han inte kunnat äta eller prata.. Så han mår bra nu! Men det är fortfarande jobbigt att du har lämnat oss. För du är verkligen guldvärd! Vi kommer alltid älska dig!

Puss och ha en bra dag alla fina!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0