Stamp on the ground

Hallååå!

Underbara dag! Solen skiner fortfarande. Och det är härlig tempratur ute. Längtar tills alla sommarkvällar med vänner! Har suttit ute på en filt och spelat spel med Linus. Ganska mysigt! - Vad var det jag sa! Jag har inte gjort något idag.. Fast jag har tänkt på en sak.. När jag har tråkigt tycker jag alltid att jag ska sätta mig på en buss och åka runt lite. Det kanske låter heeelt crazy, men tyck de då! Då kan man sitta och tänka lite. Tänka på livet, allt som är underbart! Det kan vara både negativa och positiva tankar. Same shit. Men det är lättare och sitta och tänka på saker när man kan titta ut på något. Skulle aldrig kunna sitta och tänka i en timme typ inne på rummet. Det skulle aldrig funka. Sen tycker jag att buss är lite socialt. Alla åker buss nuförtiden! haha. Tyck verkligen vad ni vill, men man gör väl saker som man tycker är bäst själv? Ja! Så Vendela, det är inget konstigt! Bra, då fick jag de klart för mig. ;)

Imorgon ska jag vara med underbaraste Emilie! Vi ska träffas efter skolan, sen ska hon sova hos mig! Efter skolan på fredag så åker jag till Dalarna... Jag vill verkligen inte det känns ´som jag missar tusen saker. Det är bal i helgen! Jag vill se!! Bajs på helgen...


Älskar er!

Puss

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0