SommarSommarSommarSommar

Hej bloggen!

Ingen uppdatering igår, jotack jag vet! Men igår så fick jag nämligen ett tråkigt besked.. Min morfar har dött.. Så vi familjen hedlun's var nere hela dagen igår. Men som tur var så på kvällen så fick jag ett sms från Emilie! Hon hade inget att göra så jag drog dit och sov hos henne! Vi hade det jätte trevligt, Willes kompisar var där också. Dom var lite småtttttttt irriterande när jag äntligen hade somnat. Klockan var då sex på morgonen så kännde att jag kanske inte var så snäll just då! haha! Men idag är det planeringsdag på skolan så Linus är hemma och jag ska passa honom! Så någon gång under dagen så kommer Emilie hit! Sen senare ikväll ska vi på avslutning med gymnastiken! Ska bli riktigt kul. Lite tråkigt bara att vi inte syns mer på sommarlovet, alltså hela laget. Men vissa kommer jag träffa!

Och till sist vill jag bara tacka Emilie för den du är! Igår dog som sakt min morfar och du är så bäst! Om inte jag hade kommit hem till dig så hade jag gråtit floder.. Och jag lovar, jag kom dit grät lite i din famn. Minuter efter skrattade jag! Du gör mig så himla glad! Och hade inte änns tänkt på morfar när vi va, för du får mig på andra tankar! Puss på dig min lilla sötnos! Ska vi inte snart bestämma giftemåls-datum? :)

Vi tog några bilder igår, men hennes mobil var överfull så då gick det inte att skicka bilder..
Men dom kommer underdagen! Så håll utkik!

Nu ska en trött Vendela hoppa in i en varm dusch!


Tack Linda för allt när det var jobbigt! Puss

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: linda

Det är klart jag alltid ställer upp! Kommer sakna dig som en tok i italien men vi ses när vi kommer hem! love

2010-06-16 @ 00:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0