SOMMARLOV!

Nu! Nu är det äntligen sommarlov!!! Gud vad jag har längtat! Men hade hoppats på bättre väder.. Fick stå i regnet på avslutningen. Undra varför dom inte bara flyttar in skiten till gympahallen eller något..? Typ frös ihjäl.. Fick  betygen också! Är ganska nöjd! Sen när vi fick gå hem så drog jag, Anna och Mathias hem till honom. Vi åt glass och tittade på film. Det finns ju inget annat att göra när det regnar... Och nu sitter jag här inne på Annas rum, röven klistrad i stolen, fingrarna på tanjentbordet(?) och ska snart hemåt! Hon ska till sin polle så då drar jag hem. Sen ikväll ska tjejorna träffas och äta middag hos Evelina! Det ska bli jätte trevligt!

NI VET INTE HUR GLAD JAG ÄR FÖR ATT DET ÄNTLIGEN ÄR SOMMARLOV!!! FRI FRÅN HELVETET! hehe..


Mycket glass blir det i sommar!

Vi hörs lite senare!

Puss

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0