Sommardag!!

Hej bästa!

Nu har jag kommit hem! Körde en runda med bussen ner till centrum. Visste inte änns vad jag skulle göra där nere. Kände helt enkelt bara för att åka lite.. Jag gick in och vände på klacken igen..? Känner mig lite korkad egentligen. Men jag har ingenting att göra idag... Har verkligen frågat alla och ingen kan. Ursäkterna brukar låta såhär: Tjaa! Vad ska du göra idag? Jag ska stor städa mitt rum.. Nästa: Tja!! Ska vi träffas? Nej, jag ska träffa min syster i stockholm. Tja! Vad ska du göra idag? Plugga.. Tja! Ska vi träffas? Är i Täby.. Tja! Vad ska du göra idag? Jag ska till stallet.. Tja! Vad ska du göra idag? Plugga till moppe provet.. Hahahahah! Typ Hej ni vill inte vara med mig.. haha, hoppas ni förstår att jag driver lite. Såklart jag tror på era ursäkter! ;) haha.

Skoldagen idag har varit skitbra! Så najs att man inte har några läxor att göra. Så underbart! Men det känns så onödigt att gå i skolan nu när man inte har något att göra.. Visst det finns alltid något att göra, men ändå! Snart skolavslutning iallafall! Och det ska bli suuuper! Italien snart också! Kan det bli bättre? Älskar livet!! - Får se vad jag ska göra idag då.. Ingen aning faktist.. Vill inte sitta hemma iallafall.. Men just nu så lutar det åt de hållet...

Dagen i bilder!








Gott.....

Hörs senare!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0