Ska börja med...

Tjena!

Haha, lite drygt inlägg innan. Menmen.. Dagen idag har iallafall varit skön. Men väldigt seeg. Har varit seg hela dagen.. Men inte så konstigt efter helgen! Men vi slutade vid kvart i 1. Och det var skööönt! Riktigt skönt! Och imorgon åker senare laget på gul till stockholm! Vi ska typ till skansen. Lite najs! Sen när vi har slutat, så ska jag och Anna stanna kvar och gå på grönalund! Det ska bli sååå kul! Första gången iår! Hoppas bara på att vädret är på topp! Och imorgon halv 7 ska jag ha möte om barngympan. Men måste skippa den.. Vill inte hem innan halv 7..

 
Juste, jag har bestämt mig för att göra dagens bild varje dag! Ta många bilder per dag, men välja ut en som dagens bild! Det ska bli spännande. Ni kommer få se dom bästa bilderna! haha. Brukar få många klockrena bilder, men nu måste jag bara ta en! Så jag kör inte en dagens bild idag. För jag har tyvärr inte tagit någon.. Men imorgon så! Grönan och allt. Ni kommer längta!


12 dagar kvar tills ITALIEN! Kan inte beskriva känslan!!

Puss

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0