Shopping

Tja bloggen!

Vääääldigt dålig uppdatering idag.. Men det har varit en fullspäckad dag med massa skratt, sol och shopping. Det har varit jätte mysigt att spendera hela dagen med dom söta brudarna i stan. Vi gick upp vid 10 och fixade oss.. Sen vid 12 tog vi bussen till stationen och tog tåååååget in till stan. Dagen har varit bäst. Vi har gått in i butiker, kommit ut med hundra påsar vi har suttit vid plattan och stekt sönder! Vi satt på en mur, och jag trodde jag skulle ramla ner och dö. Eller att någon gick bakom och puttade ner mig. Väldigt äckligt måste jag säga, men solen värmde på bra där ett tag och jag hade hoppats på lite färg.. Men det verkar inte så dock.. Men har hela sommaren på mig!

Just nu är jag hemma hos Lovisa med Emilie. Vi ska sova nere i hennes källare i en dubbelsäng så vi får se hur det går! Imorgon är Emilie barnvakt så jag kanske ska stanna hemma hos henne i två timmar, och vänta, vänta och vänta! Men jag överlever.. Kanske? Känner att jag börjar bli dryg på att skriva här i bloggen, är det så? Jag är väldigt trött just nu så det kanske är därför.. haha! Men vi hörs imorgon! Puss

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0