NERD

Tja bloggen!

Sovit gott? Själv har jag inte fått så mycket sömn dom här dagarna! Vi har tittat på film halva natten.. Sen så har hon den där tjejen som är med mig hela tiden varit barnvakt.. Så upp innan tuppen liksom. Nej, nästan. Jag har precis duschat och så. Hade tänkt sätta mig ute i solen som varade nu här på morgonkvisten men icke sa nicke.. Började genast spö regna! Eftersom vädret inte verkar vara på topp så är jag feeet taggad på bio ikväll! Får se om hon den där tjejen hänger på? Känner att hon blir sur när jag skriver så, för då känner hon att hon bara är en random person. Men så är det inte kära du! Nu ska jag titta vilka filmer som går to night! Har nästan lust att se Prom night fast vi har hyrt den. Men det är bättre på bio. Vill iaf se en lite scary sådär. Kanske ett bra tips? 

Hoppas ni får en super bra dag, dock det dåliga vädret!




Puss

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0