Like shooting star

Hola!

Har precis kommit innanför dörren efter att ha varit vid nya huset. Guuuuud vad mycket dom har gjort! Helt crazy.. Snart flyttar vi och jag kan inte få in de i mitt huvud. Poolen är verkligen helt underbart snygg och stor. Kommer nog bosätta mig där i sommar, garanterat! Dock så kanske det slutar med att jag är ett russin.. Vi åker här ifrån vid 5 ungefär, så kanske hinner slänga in ett till inlägg! Haah, men då blir det inget intressant. Typ: '' HEEEEEEEEEEEEEJ! Nu drar vi, TJARÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! '' Så haha, yes! Kanske bildbomb? Dagens bild? Juste... Det har jag helt glömt bort.. Okej, vi kör på dagens bild (gårdagens bild)


YEAH!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0