Kvällarna, solen, skratten, minnerna, allt, precis ALLT!

Guuuuuuuuuuuuuud vad jag ångrar att jag inte åkte med till Italien!!! Men vad ska jag göra när jag är skitflygrädd och min morfar hade begravning samma dag...? Jag hade inte kunnat åka ändå.. Nu när man ser alla bilder.. Det är nästan jobbigt. Hörde att dom hade prel-bokat för nästa år! Det låter ju hääärligt! Då ska jag verkligen med!! Åhhh, längtar nästan redan! - Men det kommer bli massa Rocky kvällar hemma hos mig, så då har jag någonting att längta till!

Idag ska jag vara hemma! Emilie är barnvakt.. Så vid halv fyra är hon klar, och jag vet inte om jag ska dit eller hon till mig..? Jag har lust att visa henne huset så hon får komma hit! Medans jag väntar på henne ska jag rensa mina kläder! Vad jag ska ha och inte! Gud, kommer bli svårt. Kommer typ låta såhär ''Men den här kanske jag behöver.. Mhm. Nej, jag vet inte!!'' haha..

Och nu måste jag veta när alla kan! Vicky, Jensan, Madde, Veronica, Emilie, Emelie, Tove, Sofia, Sandra, Linda. Vickan! Jag ska ha rocky kväll någon gång nu när jag har flyttat in! Vill att alla ska komma så ni får höra av er när ni är bokade för något annat. Ska snart välja datum! Pinsamt om jag har glömt någon nu...!!


:)

Puss

//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: sofia

jag kan ungefär när som helst! skulle vara grymt! love you

2010-06-29 @ 16:40:17
Postat av: Gympajenny

anytime förutom 8-16 juli och 20juli-1 augisti passar mig prima (A) hihiih ;D värsta mys <3

2010-06-29 @ 20:12:13
Postat av: Vendela

Fett nice då Soffan! love you 2

2010-06-30 @ 13:08:38
Postat av: Vendela

Bra då vet jag! Ja, baaaaaaaaaaad mitt i natten :D Puss<3

2010-06-30 @ 13:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0