Jag var normal tills jag träffade mina vänner..

Hej bloggen!

Seeeeeg dag idag.. En lektion och det var idrott. Kunde inte vara med för jag har ont i halsen.. Så man kan säga att det blev inga lektioner för mig alls.. Ganska skönt, men fortfarande så ovärda dagar.. Har varit med Anna och Mathias sen vi slutade. Sen var det niornas middag i skolan så vi gick med honom dit. Så lite motion! Gårdagen var väldigt skön! Fast det var jätte tråkigt att gå på museum.. Dryga guiden också! Sen blev det skansken. Lite bättre men fortfarande drygt. Men höjdpunkten vid skansen var faktist kossan! haha! Sen grönalund!! Skitkul! Massa skratt. Fick verkligen till ett asgarv när vi satt i Jetline. HAHA! Dog verkligen!

Nu sitter vi och degar framför tv'n.. Ska snart ner till centrum och Anna ska snart till stallet! Sen kanske hon ska sova här. SISTA SKOLDAGEN IMORGON!!!!!!!!!!!!! Nu måste jag röra mig.. Hörs!

Dagens bild!



Puss

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0