I'm sorry, but this is how it will be!

Ni vet att jag ska åka till Italien med bästa laget? Det kommer nog inte riktigt bli så.. Om jag minns rätt så vet jag att jag har berättat för er att jag är obehagligt flygrädd. Och då menar jag riktigt flygrädd! Jag var med till Italien förra året, och jag spydde på planet för att jag var så rädd. Var sänkt i två dagar efter.. Och nu några månader innan så har jag börjat tvivla på att åka. Alltså, vågar jag? Det har jag gått och tänkt på hela tiden, men sedan intalat mig själv att jag vågar flyga. Men tanken övertalar inte mig. Och det är verkligen jätte jobbigt! För den resan vi gjorde förra året är en av det bästa! Vi hade verkligen jätte roligt!

Jag vet att jag kommer ångra mig, men det är inte okej att jag går runt och har ont i magen för resan. Jag vill istället gå runt och vara lycklig för att jag snart ska åka iväg med dom bästa. Men det har tyvärr inte varit så.. Ni kanske tror att jag överdriver men jag har mått illa i en månad nu till och från. Det är så sant som sakt. Och det är inte så kul! Ni vet hur sänkt man blir av att må illa. Så jag tror ni förstår hur jobbigt jag har haft det senaste månaden. - Jag vet också att jag kommer ångra mig enormt när jag ser alla bilder där ifrån. Men det här beslutet har varit så svårt! Sen får ni inte tro att jag ger upp i första hand. För så är det inte, utan jag har tänkt fram och tillbaka i månader. Vill inte änns erkänna för mig själv att sanningen är så!

Varför trycker resan ner mig? Varför tar jag bara inte mod till mig att åka ner och ha skitkul? Varför gör jag inte de? Ni kanske har massor av frågor. Men svaren på alla frågor är att jag ältar alltid saker, som dock tar över mig ibland! Och det är skittråkigt! För jag vet att när jag väl är där nere kommer jag ha skitkul! Kommer skratta aset av mig. Men huvudet tar över. Berättade för mamma och pappa igårkväll. Och dom blev förvånade. Men dom sa också att jag inte varit mig själv senaste veckorna. Dom förstår mig. För dom är  med mig varje gång jag åker flygplan så dom vet mycket väl vad jag snackar om!

Hoppas bästa laget inte tar det här på ett dåligt sätt! Utan att ni vet hur mycket jag måste kämpa för att sätta mig på det där satans äckel planet. Hoppas verkligen inte ni blir sura över det här. Men jag gör vad som känns bäst för mig! Och det är viktigast. Hoppas ni snygga brudar har skitkul där! Och tar vara på tiden. Bli neger bruna nu så jag blir avundsjuk!

Älskar er! Pussssss


Nästan lite sant!

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: linda

ska du inte med :O? faaaan vad tråkigt!!!!!!!! :( ååååååh hoppas det går över iallfall gummsii!

2010-06-10 @ 20:44:53
Postat av: Gympajenny

Wendy, sötan såklart vi älskar dig ändå <3 och du ska må bra, det är det allra viktigaste! puss på dig vännen <333

2010-06-11 @ 00:32:03
Postat av: Wendy!

Bra! För det känns som om jag sviker er för ett litet jävla jävla flygplan.. Men är så himla flygrädd satt det skrämmer mig! Puss på dig också!! <3333

2010-06-11 @ 06:23:48
Postat av: Wendy!

Nej... Jag veeeeet!!!! :( skitjobbigt! ja hoppas de med! <3

2010-06-11 @ 06:24:36
Postat av: aawwwesome

Åh men åk med ändå, du klarar det! <3

2010-06-12 @ 13:00:46
Postat av: sofia

såklart det är skit skit tråkitg att du inte ska med :( blev verkligen skitledsen när jag hörde det. Men vi älskar dig ändå. Vi ska ha kul åt dig! Men du måste få må bra själv också. Jag förstår dig

2010-06-12 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0