I'm not an actor, I'm not a star.

Tja bloggen!

Nu är jag äntligen hemma! Det har varit både jobbigt och kul! Begravningen var underbart fin! Så fin kista, massa blommor, brev, ljus.. Det var verkligen jätte fint, massa tårar!! Men det känns mycket bättre nu! Han mår bra, det vet jag! Det som har varit kul det är att jag har fått träffa massa brudar! Det var skit kul! Vi åker tillbaka om cirka 6 veckor. Ïgår kom vi hem från Norge OCH TABLETTERNA FUKNAR PRIMA! Jag har bosktavligen typ haft ett leende på läpparna hela resan! så sjukt skönt att jag kan slappna av!! Om det blir Italien nästa år, då banne mig ska jag med!! Brudarna är där nu! Hoppas dom har det underbart dock bajsvädret..

Idag ska jag få träffa min Emilie! Ska bli sjukt kul! Det har varit jobbigt att inte träffa henne på länge.. Och jag saknar verkligen Shannon, Isabelle, och Anna! Vi måste vara snart!! Hör av er! ♥

JAG HAR KÖPT SVARTA CONVERSE!!


Star

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0