I'm gonna leave this, this world for a while

Tjenamittbena!

Nu sitter jag och väntar på Emilie! Tror hon är påväg, men hon var nyss inne på face.. hehe, hatar att vänta på saker! När hon kommer tror jag vi direkt drar och badar, ingen aning om vart.. Men bad blir det iaf. Imorgon är hon barnvakt igen.... Suck! Men bara i en timme. Men jag överlever inte! Haha, gud vad jag klagar.. Jag känner att det var väldigt onödigt att sortera mina kläder så segt. Det har varit toppen väder ute idag! Och det kändes som om jag bara sket i vädret och städade.. Men dom här sista veckorna kommer bli mycket plock i huset. Vi flyttar ju snart som sakt! Och jag kan inte vänta på första doppet i poolen, bara familjen! Gud så härligt!

Dancing in the mooonlight! Tummen upp på den låten! Värsta sommarlåten!



Puss

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0