Home sweet home

TjenamittbenA

Helgen har varit underbart rolig med släkten! Vi hade såklart 5-camp och jag vet fatktist helt ärligt inte vem som vann? Det var iaf tjejerna mot killarna. Men jag tycker vi säger att tjejerna vann, för vi är klart bäst! Vädret var ganska bra på midsommar, men det kunde varit bättre, men jag ska inte klaga. Sist så spö regnade det. Idag kom jag hem och direkt efter de så drog jag och Anna ner till Ekilla. Det var varmt.. Men sen blev det molnigt och vi drog hem. Väntade på bussen i år och dar. Hon drog hem jag hem. Nu sitter jag här framför min älskade dator och har lite ont i halsen.... Känns inte sådär jätte bra! - Ikväll blir jag hemma, fast jag egentligen inte har någon större lust till de. Vill ut och grilla med vänner..!

Imorgon ska jag packa saker från mitt rum. Som sakt så börjar det närma sig med flyttningen! Det ska bli härligt att flytta! Så jag kommer packa med glädje. Oj, nu lät jag som en tant som är nöjd eller något..? Åhhhh, vad sur jag blir.. Det måste hända något här i Bålsta! ... Ha en bra kväll!









Puss

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0