Heeeelt crazy..

Jag kom just på att jag har ljugit för mina människor runt om kring mig.. Jag har trott hela tiden att det är 1½ måndag kvar tills vi flyttar, men det är bara TRE veckor kvar!! Jag känner lite panik just nu, jag har inte packat ihop en smula än.. Kanske måste sätta fart snart!? Just nu så sitter jag med kläderna på osminkad och heelt ofixad i håret och väntar på att Emilie ska vara på mitt urgulliga sms. Men hon verkar trotts allt inte ha vaknat av de, så kanske ska slå en pling? Idag vet jag inte vad vi ska hitta på.. Vädret är inte precis på topp.. När ska det bli supervarmt? Jag har gått och längtat tills sommarlovet och värmen i hundra år nu och så kommer inte värmen.. Det är lite surt. Men jag får väl bita i det sura äpplet och se det från den ljusa sidan.. Det är sommarlov! 

Nej, nu ska jag ta tag i dagen och fixa mig! Hela veckan kommer spenderas med Emilie, så vi hörs väl då och då! Ha en superbra dag nu underbara! Vi ses!


Så kan man också göra, right?

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0