Hat är bara brist på fantasi.

Tja bloggen!

Har varit hemma idag.. Kände mig riktigt sliten imorse.. Hade lite feber. Men har nästan sovit hela dagen. Så känner mig bättre nu! Så imorgon blir det skolavslutning! Så himla nice! Längtar verkligen till alla sommarkvällar med underbara vänner! Imorgon efter avslutningen så lutar det åt att vi drar hem till Evelina och badar i hennes pool. Eller ja det beror på helt med vädret också! Hoppas att det är strålande sol och varmt. Men enligt väderblabla så ska det vara kallt och mulet..... - Kanske träffa någon lite senare? haha! Men jag mår bättre och jag ska till avslutningen imorgon så varför inte? Vill inte ruttna hemma som jag dock gjort hela dagen..!

Ikväll ska jag berätta om något som har varit ett väldigt svårt beslut för mig. Men som sakt, i det här fallet tänker jag på hur jag mår själv!


Emilie, älskar dig!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0