Härliga dagar!

Hej bloggen!

Har precis kommit hem från Emilie. Vi somnade skitsent igår.. haha eller idag! Klockan var kanske halv fyra innan vi slocknade helt. Men det har varit riktigt kul att spendera mycket tid med Emilie! Och Lovisa då som är från Mexiko. Eller nej, hon kommer från Sverige men bor i Mexiko. Och jag fick höra igår att hon får inte gå längre än sin gata.. För annars blir hon kudnappad..? Fattar ni hur jobbigt det måste vara? Hon får inte gå och handla mat.. Det står poliser överallt ifall någon skulle bli kidnappad... Helt sjukt! Igår tog vi massa bilder så det blir några som kommer upp på bloggen, för det är verkligen sjukt många och det blir bara jobbigt för er och för mig. För jag har lite att göra idag! Och förlåt för dålig uppdatering men hallå!? Det är sommarlov och jag tar lite lov.. Haha, inte helt! Men det kommer bli mindre inlägg.

Idag klockan 8 drar vi med flygplan till Norge.. Flygplan..... Hoppas tabletterna funkar! Haha, nu kanske ni tror jag går på tabletter eller något men det är väldigt behövligt för mig på flygplan! Vi stannar där tills söndag. Och direkt då åker vi till Dalarna. Linus ska vara där med Farmor och Farfar så vi nattar där en natt sen åker vi vidare hem. Och då åker jag hem till Emilie. Sover där hela veckan! För när alla andra är i Iatlien så ska vi jobba med brännan hemma i Sverige ist. Haha, lycka till typ.. Men nu är det dags för att sätta fart med uppgifter jag har fått av min papi. Nu återstår bara att vattna blommorna och packa! Så jag kanske slänger in ett inlägg lite senare, men om inte så det superduper bra!! Så hörs vi på måndag! Ta hand om er!





Ha en bra dag!

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: anonym

hur kan du åka flygplan till norge och inte till italien?????????

2010-06-18 @ 10:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0