Feels like home to me

Hej bloggen!

Det känns som jag inte har bloggat på år.. Men om jag tänker efter så var senast igår.. haha! Men helgen har varit bra iallafall! haha, ni kanske märkte att jag fick lite bråttom i fredags med inlägget? Men jag fick precis reda på att Emilie var i stan, så skulle ta nästa tåg dit. Så fick lite smått panik. (Det känns som jag redan har skrivit det där?) Som sakt så var jag i stan i fredags med Emilie och Amol. Det var sjukt trevligt! Sen på lördag sov vi bort halva dagen, sen in till stan igen. Liten stund blev det bara, Emilie skulle hämta ut en tröja. Sen snabbt tillbaka till Bro. Hem till Filip. Det var jätte trevligt! Badade bubbelpool.. Så sköönt! Tack för helgen!

Träningen idag gick.. bra! Fick nästan till min 1½ skruv. Nääästan! Så nära! Körde mycket styrka med Linda, Vickan och Emelie! Najs! Ska gå och fixa en macka nu, sedan duuuuuuuuuschen! Ha en bra kväll! Hörs imorgon!

Pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0