Even the best falls down sometimes.

Yeyyeyyeyyeyyeyyeyyey


Hemma för tillfället! Som sakt Annaskulletillsinpolle. Kan berätta lite mer i detalj av avslutningen (eftersom snilleblixtVendela glömmer att ta ett kort..!) Vaknade och tittade direkt ut genom fönstret. Mitt humör sjönk lägre än botten.. Kan det aldrig vara en riktigt varm avslutning? Det känns som om det har regnat dom senaste åren.. Hade också fixat mitt hår som var bra tills jag gick utanför dörren. Regnet ösade ner, och vad tror ni händer? Jo, mitt hår krullar sig. Kom till skolan, väntade på att få gå ner i ösregnet! Sen stod vi (Shan, Bella och Anna) där i typ 5 minuter? Inte änns de? Sen drog vi upp till enheten. Så vi stod aldrig vid alla andra. Men det var jätte kallt!


Hoppas att sommarlovet inte går för snabbt! För jag vill ha frihet ett bra tag!


Den här bilden är tagen i vintras..
Och det känns som om det vore för någon vecka sedan.
Så hoppas att inte sommaren går snabbT!

Vi kanske hörs innan jag drar till Evelina,
men det tror jag vi gör!

Puss på er fina!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0