@ Emilies place

Tjena!

Sorry för dålig uppdatering! Men det har varit fullt upp hela tiden. Slapp åka med till Dalarna! Väldigt skönt. Jag kände att det var så mycket jag skulle missa här i Bålsta om jag åkte med.. Så jag sover hos Emilie hela helgen. Igår på kvällen så åkte jag tog till Heron City för att titta på bio med Emilie och Amol. Det var jätte trevligt. Men påvägen dit behöver vi inte ta upp. Det ända jag kan säga det är att det var det jobbigaste jag har gjort på egenhand! haha! Vi håller just nu på att fixa oss för vi ska dra in till stan igen, Emilie la undan ett linne igår på hm. Så vi ska hämta det sen. Efter de, möter vi upp Vickan i Bålsta så åker vi till Bro för att möta upp några kompisar. Vi ska bada bubbelpool. Jätte naaajs! Sen kanske vi sover där, får se! Ni får ha en bra dag! Puss på er underbara!


Nu måste vi rappa lite... Syns kanske ikväll! pussss

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0