@ Emilies place

Tja bloggen!

Igår så var vi som sakt hemma hos mig. Eller egentligen inte för Emilie kom vid halv fem och våran träning började vid fem. Så hon han bara komma in genom dörren kan man säga! Men vi båda tränade inte så det gjorde inget om vi kom försent som vi dock gjorde. haha! Men vi var inte med pågrund av förkylningar.. Men sedan var det avslutning. Och vi var på Relax. Det var mycket trevligt! Vi samlades först sen så berättade Marina vad vi skulle göra. (Maggans mamma, våran tränare också! haha!) Men vi fick ansiktsmasker och massa annat upp i facet. Det var väldigt skönt efter. Efter de drog jag och Emilie hem till henne. Hennes granne har kommit hem från Mexiko. Så Lovisa var här med oss! Det var mycket trevligt har träffat henne en gång innan och om jag minns rätt så hade vi jätte trevligt då!

Nu sitter Emilie och klappar i knäna för att jag ska bli klar! Vi ska titta på en film som heter Casanova. Som jag inte tycker verka så bra, men jag litar väl på henne i det här fallet! haha, nej jag litar på henne hela tiden! Vi ska stor-städa hennes hus idag också! Från klockan 1 till 6. (Jag kommer dö.) Så vi får se hur det går! Men nu sätter vi på filmen och tittar på den, sen kommer Amol och städningen är igång. Så vi kanske hörs underdagen! Ha en bra dag!












Herr och fru

Puss

//Vendelagifthedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0