Dagen har varit skabbig.

Hej bloggen!

Nu är jag hemma efter en dag med mycket fridrott. Det var.... tråkigt.! Eller jag kunde inte vara med för mitt knä har börjat strula.. Det ända jag kunde vara med på var kula. Då behöver man inte springa eller något liknande. I slutet av dagen så har vi alltid stafett. Och då tävlar alla färger. Gul brukar alltid vinna men iår så vann gröna. Men det var bara för att Andre tappat pinnen så vi kom efter. Så dom hade bara tur! Sen slutade vi vid 2, så det var skönt! Ganska skön dag, men har kännt mig skabbig... Inte kul!

Idag fyller bästa lillebror år!! Grattis till honom! Han har längtat i månader nu tills han ska fylla år. Så han är ganska så lycklig just nu! Han har fått massa fina presenter, den bästa var från syster. En mobilhållare som jag gjort själv faktist! Den blev bra! Mamma stolt! haha! Nu vid halv ska jag ta bussen med Linn till Amanda. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Ikväll blir det ingen träning.. Fira Linus. Men jag hade inte kunnat gå iallafall. Pissknä!

Bilder från dagen kommer upp ikväll! Vi hörs senare! Puss på er underbara människor! Livet är underbart!!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0