Converse - All star

Hemma från centrum med mamma och Linus! Gick in på lindex och hittade en blus/shorta? haha. Den var snygg iaf. Gick in på intersport också.. Varför gjorde jag de... Såg drömskorna..! Svarta converse gud jag blir kär! Det är ett måste innan Italien! Eller iaf i sommar! Och fick nyss ett sms från Mathias! Han drar till USA om tre dagar så han ska köpa röda converse till mig där. Såååå najs! Billigare också! Dock så tar det ett tag innan han kommer hem, men bättre sent än aldrig!

Det är bara 10 dagar kvar tills ITALIEN!!!!! Kom också på att det var nästa helg. Jag hade fått för mig att det var nästnästa.. Fråga mig inte varför.. Gud, nu pirrar det lite mi magggen! haha! Men det ska verkligen bli underbart kul! Och på fredag är det skolavslutning! TUMMEN UPP PÅ LIVET! ÄLSKAR LIVET!





Den som uppfann converse borde hedras!
Snyggaste skorna som funnits på denna jord!

Tack och hej!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0