You can pay all broken strings

Godmorgon!

Nu har jag vaknat till lite och lillebror ska till tandläkaren idag! Han åkte för ett tag sen.. Tycker så synd om honom! Han hatar att gå till tandläkaren, för han har nämligen problem med en tand! Och är väldigt rädd! Igår - Igår kväll var jag med Amanda, Linn, Axel, Niklas, Kalle, Viktor och Alexander. Det var trevligt. Kom hem runt ett! Vi gick från fånäs till skörby, det är ganska starkt! Idag ska dagen spenderas med Mandis! Trevligt! Jag har bestämt att vi ska hänga vid min grymmmmma pool! Vare sig hon vill eller inte! hehe...

Det är en sak jag inte har frågat.. Hur är erat sommarlov? Är det bra? Varmt? Kallt?! NEJ, kallt kan det knappas va! Men har ni det bra? Jag har det asbra och livet leker, på riktigt. De gör de! Flyttar om 6 dagar så livet kan inte va mycket bättre än bäst!! Hoppas ni har det asbra för det har jag och ska snart duscha! Yey




//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0