Two Door Cinema Club

Godmorgon!

Nu har (vi höll jag på att säga) jag vaknat till och sitter o stör Emilie.. Hon är liiite purken på morgonen! ALLTID ''Hur mycket är klockan? 11. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Vendela.....'' Idag ska vi hem till Emilie och vi stannar där mitt i ingenstans.. haha, nejdå! Det är lite sol idag, undra om det är varmt då? Det hemska är att skolan börjar snart.. INTE taggad flr nationella proven... HATA!

Hoppas ni får en bra dag, och jag kan inte lova att det blir så bra uppdatering som det blev igår, men jag hade supertråkigt igår. Så vad gör man? Jo bloggar! Men något litet inlägg ska ni få, det lovar jag! Puss på er!


VET DU!? (emilie) Jag är fett taggad på att kryssa bara du och jag.
Plutt, jag älskar dig!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0