Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Eller måste jag gå förbi en gång till..?

Tja!

Tyvärr så blev det ingen uppdatering på Arnö. Men wille hade tagit med datorn till norköping. Så ingen dator. Men nu är jag hemma! Vi har haft det trevligt! Har inte gjort så mycket egentligen! Men idag så drog alla brudar hem till mig för vi skulle bada. Emilie badade inte för hon skulle på en AIK match. SORGLIGT! Hon hejar på DIF.. Haha! Har ni haft det bra? Vet ni? Jag har haft lite smått panik över att jag inte kunde blogga. För då tror ni att jag dissar bloggen, men det skulle aldrig hända i min livshistoria! Promise.

Nu sitter jag i bikini. Orkar inte byta om. Men jag sak duscha snart! Sen äta mat. Sen träffa Amanda. MEN, jag som hade trott att ha en hemma kväll. Men sen lät det mer lockande. Sorry mina älskade päron!
Nu ska jag hoppa in i duschen! Puss på er!


Mindre genomtänkt bruttan..


I väntan på bussen för någon dag sen.

Puss

//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: Vickan

Hörö du tyst med dig!! Min fot vek sig faktiskt.. (HAHAH):D<3

2010-08-01 @ 00:00:31
Postat av: Vendela

HAHA, ja vi säger så! ;) <3

2010-08-01 @ 11:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0