Synd att man har varit i den där tönt tiden..!

Tänkte visa lite bilder för några år sen,
och några som är tagna iår!
Det är en skillnad..

Skratta INTE!







Asså jag menar den här tiden.. Fjortis tiden är verkligen så ovärt!
Får bara massa äckliga rykten om sig..



Det här är ju så sjuuukt jobbigt att visa, och det där med hårförlängning.. Den tiden...
Finns inte på kartan längre... Herregud.
Hur kunde jag spändera 730 kr för längre hår? Sjukt..


Bättre..


Det här var för typ 11 veckor sen..
Eller? Har bara för mig de!


Den här bilden togs när jag praoade. Det var ett tag sen, snö var de!




Mitt rätta jag, här har ni en bild på mig som visar hur jag är!


En bild tagen för inte alls länge sen!

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin du är! :D

2010-07-09 @ 00:51:46
URL: http://www.biff.devote.se
Postat av: Vendela

Tack så jätte mycket!:)

2010-07-09 @ 10:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0