Sommaren är kort!

Tja!

Är hemma från en hel dag med sol och bad! Eller bad för det mesta! Jag och Bellan har badat oavbrutet hela dagen.. Men det var skit skönt! Ikväll ska jag för första gången sova över i nya huset med Bella! Shannon kommer vara med på kvällen! Jag har inte så mycket mer att skriva men vill bara säga att sommaren är obeskrivligt kort och det är för varmt just nu! Så meningslöst att duscha, för man blir lika lökig efter iaf. (Jag duschar, om någon missuppfattade att jag inte gör de! haha!) Puss på er!


Snygga!

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: shan

HAHAHAHAHHA! MIN MIN ALLTSÅ ;D <3

2010-07-14 @ 15:19:43
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: Vendela

HAHAHAH jag älskar den!!:)<3

2010-07-14 @ 20:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0