Snaaart mitt hus!

Tja bloggen!

Vaknade 10 idag. Åt frukost sen satte jag mig här. Har suttit här sen jag vaknade, ibland förstår jag inte hur länga jag sitter vid datorn egentligen..? Typ poff, så har man suttit i en timme liksom.. Weird. Igår var jag iaf med Eric. Det var kul! Han ville se nya huset, tror ni han tyckte det var fint eller fult? Sätter högt på första! Och nej Eric vi kan inte byta hus, punkt slut! hehe! Idag kommer Emilie vid fyra och tittar på huset, och självklart så ska vi bada! Och Eric, det var verkligen för kallt för att bada igår..... Men vart tog solen vägen? Hallå!? Hoppas den kommer fram lite senare! Antar att Emilie stannar här? hehe, får vi hoppas!


Snygg chey, men titta brännan liksom..? Det hettar.

See ya!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0