Senaste

Tja!

Känner att jag har dissat bloggen totalt dom senaste dagarna!? Men jag har spenderat tiden med Emilie och Lovisa! Det har varit nice. Marcus och Viktor kom förbi. Och såklart skulle dom sova där, och redan då fattade jag att jag inte skulle få sova den natten.. Och så blev de! Hade precis somnat och tror ni inte Melker nyper i mina ben? Jo! Så jag tror jag sov i tre timmar den natten.. Och sen drog jag och Lovisa ner till bryggan, Emilie drog och tittade på fotboll. Det var inte så smart att jag solade hela dagen efter.. Trodde jag först hade fått solsting. Jag var sååååååå trött!! Vi satte på film efter jag, Lovisa och Emilie alla somnar! När jag vaknar är jag skit svettig, ena benet kunde jag inte gå på.. Hade ingen känsel. Sen åkte jag bussen hem. Trodde att jag skulle svimma. Det var så varmt, mitt huvud dunkade, jag mådde illa, bussen var seg. Det känns som om bussarna alltid åker segare när man verkligen vill hem! Men så känns det bara.

Och just igår körde bussen jääätte lånsamt. Kunde köra den själv tycker man! Idag är det måndag och jag tänkte precis säga att jag vet inte vad jag ska göra men jag kom på att jag och Linda har bokat upp den här dagen! Hmm.. Undrar om hon har glömt de? haha!  Vi hörs senare! Puss



//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0