Seegt inläggggggggg

Guuud, ni anar inte hur jobbigt det är att packa.. Så drygt! Fast när man vet vad man packar till så får man en liten kick och klarar i några minuter till sen... sen är man död, om inte stendöd. Jag har iaf packat klart alla kläder nu, så nu är alla kläder jag har i mitt rum, eller i min resväska i mitt rum. Nej, nu ljög jag inte alla kläder. Har typ några plagg i detta hus! Ikväll ska jag faktist spendera kvällen med familjen. Det är sista kvällen idag in the old house så! Redan ikväll ska vi flytta in saker, men städerskan ska bara städa klart först! Just nu så lutar det åt kvällen! Vad ska ni göra idag? Hoppas ni har det bra! Puss


Pussinussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0