Om TVÅ dagar flyttar jag!

Godmorgon!

Eller godmorgon kanske inte var rätt, vaknade för en timme sen.. Vi börjar om! Tjaaa! Hur mår ni? Själv kan jag inte må bättre! Flyttar om TVÅ dagar så jag är överlycklig! Idag måste jag packa.. Väldigt mycket! Känns som om jag har HUR mycket som helst kvar, men egentligen inte alls! Det börjar bli tomt här i huset.. Sen när vi har flyttat och alla saker är på plats så ska jag ta kort! Lovar att ni ska få se hur det ser ut!

Gårdagen: Igår var vi på bio som sakt.. Det var nice, men förvarmt! haha, juste ni har säkert läst om att Niklas tog fel på datumet? Lyckat ellerhur? Men jag har för mig han sa att den gick, nej det går inte att förklara. För komplicerat! Men vi hade det trevligt! Kommer inte ihåg vilken film det blev, men typ dom krigade HELA tiden och jag DOG! Det var såååååå tråkigt. Somnade faktist nästan vi ett tillfälle.. Sorgligt! Förlåt för en jätte dålig uppdatering, men som sakt jag har jätte mycket att göra nu och lever livet för fullt! Hoppas ni har det bra! Vi hörs senare!


Min tapet, ASgrym

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0