Nice house

TJA!

Förlåååt för en usel uppdatering men jag har inte haft tid eller internet.. Men nu har jag de och sitter just nu i mitt nya rum. Och livet kan inte bli bättre! Det är jätte stökigt nu men vi har inte packat upp allt än. Det tog oss hela dagen igår att flytta över alla saker.. Men vi fick hjälp av farmor, farfar Tobias och Andreas. Stort tack! Jag var sjukt trött igår, vi hade börjar packa på morgonen vid klockan åtta sen var vi klar vid 8 typ. Så hela dagen blev de. La mig i sängen vid tio igår.. Såå värt!!

Idag kommer min efterlängtade bebis hem. Emilie du vet inte hur mycket jag har saknat dig..! Har ingen aning om vad vi kommer hitta på men det bli bad iaf. Vi kan ju bara gå ut från mitt rum sen en annan dörr sen rätt ut i poolen. heheehhehehe, förlåt! Skröt lite där.. Men vafan det är ju snyggt! Jag vet att jag ska lägga upp bilder på huset, men jag hittar inte min sladd till mobilen.. Men så fort jag hittar den ska ni få se! hoppas ni har det bäst så hörs vi! Puss


Rätt så härlig bild

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0