Modebruttor

Jag har alltid älskat mode. Det är speciellt, inte så vanligt. Eller jo idag är det väldigt vanligt, jag menar vem har inte en tröja som bh'n syns igenom? Vem har inte mittbena? Allt sådant. Visst, alla följer inte trenderna och det behöver man inte heller, det är ingen lag på de. Vissa gillar en svart stil andra färgglatt alla har sina stilar som man trivs med. Jag tycker inte man behöver ge folk blickar för det man har på sig. Varför bry sig om vad andra gillar? Det är bra att man har något på sig som man trivs med, det här är jag! The truth, this is me. Istället för att ha på sig andra kläder för folk ska sluta ge hemska blickar.. Visst jag kan också ge blickar på folk som ser lite utstickande ut, men vet ni vad? Jag hatar att jag gör de. För det hackar faktist ner på deras självförtroende. Jag vet hur det känns.

Mode är snyggt. Men nu 2010 har det blivit lite överdrivet.. Nu är det tydligen inne att ha underkläderna på vanliga kläderna!? Hur fult är inte de? Helt ärligt, jag skulle dö om jag såg någon gå så.. - Och det här med shortsen över midjan, det är så dö läckert. Det kommer sitta i ett bra tag! Som sakt.. Mode är skitgrymt, men det finns faktist gränser.


Från vänster, sista. Den var klart snyggast!


Det här är ju såå fult! Ser ut som ett sexit nattlinne, kanske är.
Men det har säkert blivit mode att gå runt med de,
vem vet?

Nej, nu säger jag godnatt!
Vi hörs imorgon! Sov gott!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0