Livet behöver inte vara underbart för att vara perfekt

Tja

Det blev lite eller ganska stora ändringar på hur dagen ser ut. Vi skulle åkt in till stan för en fika men Amol vaknade försent för att vi skulle hinna med kvällen! Så vi får ta det någon annan gång. Min dag spenderades med Amanda då ist eftersom Emilie åkte hem. Just nu är Empi med Marcus så vid åtta ska jag ta bussen till dom. Sen vet jag inte vart vi befinner oss resten av kvällen. Men ska iaf sova hos en underbar tjej!! E M I L I E Vi kommer säkert inte höras resten av kvällen (då menar jag uppdatering) men kika in runt midnatt då brukar vi komma hem! Ha det bra!


Lagom trött chey för länge sedannnnnn

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0