Kattungar

Vi säger att midnatt är nu! hehe.. Vi var heeelt döda när vi hade kommit hem från Marcus. Så jag bloggade inte då. Sen har jag inte haft tid. Vaknade hos Emilie igår och det första vi gjorde var att leka med kattungarna! Guuud, dom är så söööta! Sen så har vi varit med Lovisa! Direkt när jag kom hem så fixade jag lite saker som vi skulle ha till tjejkvällen! Evelina, Shannon, Anna och Bella kom! Det var jätte mysigt. Det var ett tag sen alla vi samlades, så vi tog igen lite tid! Vi badade, åt glass, snacka skit, drack kolsyra och skrattade! Dom drog ungefär vid 12 så jag är död. Eller nej död var jag igår.. För somnade vid halv fyra och vaknade 8 igår.. Så vid elva igår började jag sakta bli döende... haha!

Idag ska Lovisa och Emilie hälsa på! Lovisa har aldrig varit här. Så det blir första gången! Hon åker hem till Mexico om två veckor!!!!!!!!!! Vill inte!!!! Sen senare ikväll ska vi grilla vid kulla. Vet faktist inte alla som ska vara där. Tror det blir jag, Emilie, Marcus, Assar och Viktor? Hoppas ni har det bra! Puss








Älskar denna kattunge!!!!!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0