Jorden

Är det bara jag som funderar kring jorden? Hur den ser ut uppifrån eller bara hur den blev till? Jag tycker det är ashäftigt att läsa om jorden, våran planet! Det är så coolt hur det änns kan fungera.. Den är rund, den kan vara upp och ner, (Fast egentligen inte) det existerar 1000000000000000000000000000000000000000000000000 miljoner människor på den. Bara det gör mig chockad! Vi som bor i Sverige vi bor ju ''högst upp'' nästan till skillnad från Nya Zeeland! (?) Dom ligger under oss. Rätt ner ba! Min lille plutt sa till mig för inte så länge sen '' Vendela? Dom som bor under oss, går dom upp och ner? Nejdå! Det klart dom inte gör de, men man skulle kunna tro de, för dom bor ju under oss!''

Det tycker jag är en jätte gullig fråga, men om jag ska vara helt ärlig så skulle jag också kunna ställa en sådan fråga..! hehe.. Det kanske låter som om jag vill bli astronuat eller något men det skulle jag inte kunna bli, pågrund av min flygrädsla så skulle jag definitift inte kunna bli de! Men fatta vilken jävla upplevelse!! Att se den från jätte långt håll! Åhh, gud vad coolt! Det skulle vara ett minne för livet va? OM det skulle va!

Trots att jag tycker det här är så coolt så ska jag inte plugga en sån linje på gymnasiet! Men man kan väl fortfarande tycka att det är asballttufftcoolt? Ni ska veta hur mycket jag tittade på tv'n när han Crister Fluglesang? (HAAHA!) åkte upp! Det var as häftigt, men jag var nervös, nervös för att det skulle hända något! Det var jag Vendela Hedlund som bor i Bålsta som inte ALLS känner honom på långa vägar, men kan ni då fatta hans familjs reaktion? GUD jag skulle dööööööö!


Grymt att någongstans längst upp sitter jag och bloggar!!!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0