Jag fattar inte hur folk kan vara så dumma i huvudet..

För någon vecka sen såg jag en hemsk video på en liten kille som skulle till tandläkaren.. Jag skulle skrivit om det här tidigare med har inte haft tid.. Men det var iaf såhär. Jag, Emilie och Lovisa satt framför datorn och checkade en blogg. Sen kommer det upp en video på en liten kille i 8 års åldern kanske? Han var verkligen jätte ledsen. Dom bad till honom att han skulle sluta grina. Men han forstatte. Dom satte honom på en stol tog tejp runt fotlederna och armarna. Alltså spännde fast honom i stolen så han inte på något sätt kunna ta sig loss. Sen på med ögonbindel..!?

Då undrar man vafan dom ska göra. En läkare (tandläkare) tröstar honom. Men det hjälper inte dom går in i hans mun med konstiga redskap. Dom pillar hårt och ungen skriker..! Det rinner blod ur munnen. Och han gråter och gråter. Tycker så synd om honom som måste drabbas av sådant skit. När jag var liten var jag skit rädd för att gå till tandläkaren. Jätte rädd! Och jag förstår den här lilla killens situation.. Jag skulle också gråta och skrika, men vad kan han göra i det där läget? Vart är hans föräldrar? Varför filmar man en kille som lider? Det finns så sjuka människor som kan hitta på något sådant. Eller det kanske är sådär för varje jävla liten unge?

Jag blir så irriterad! Folk fattar inte att det är inte kul någonstans! Inte för att jag tror att dom sitter och asgarvar åt det där, men om dom kan spela in ett sådant klipp kan dom säkert asgarva åt han också!! Klippet är säkert jätte gammalt, men det spelar ingen roll. För det är fortfarande misshandel. Om jag fick och kunde skulle jag åka ner till den där urgulliga killen och hjälpa honom. Jag är inte en tjej som tycker det där ska accepteras. För det gör så otroligt ont i hjärtat att se honom lida. Är det bara jag som tycker de?

Tänk dig själv! Tänk dig själv sitta där och va i hans situation. Jag skulle inte veta vad jag skulle göra, antagligen som han, men det hjälper inte! Åhh, jag blir så sur!! Skulle göra allt för att göra satt andra ska slippa det där. Det värsta jag vet är att se fattiga barn drabbas av misshandel. Det är så otäckt. För dom har lika rätt att leva dom också! Jävla idioter!!!!

FAN! Så hittar jag inte klippet.. Men jag lovar att det är skit hemskt!!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0