Ikea

Godmorgon!

Idag drar jag och mami till ikea och fixar min garderob. Det är ju nämligen så att jag har inte haft en garderob sen vi flyttade så nu är det dags. Äntligen, orkar inte ha garderoben på golvet längre.... Sen blir det bad hos mig som jag berättade igår. Vet inte vilka det blir, tror det blir Emilie och Lovisa. Jag undrar fortfrande vart solen tog vägen. Dom sa på nyheterna att den skulle titta fram i veckan. Aha, men vart fan e den då?

Jag vet inte riktigt när vi åker, men det blir väl snart! Sen när jag kommer hem så ska jag bannemig montera den också. Så det lär ju ta hela dagen. Vet inte hur denna dag kommer bli med tid asssåååå. Nu ska jag duscha. Så vi hörs lite senare helt enkelt! Ha det bra!


Chill

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0