I just to dream about the life i'm living now

Igår var jag, Amanda och Linn! Vi hade astrevligt! Vi va med coola grabbar tills klockan kvart över elva igår, inte alls sent igår. Men alla skulle hem.. Så då blev det en promenad vid elva på kvällen från Fånäs till Skörby, det tar bara 30 om man cyklar så snabbt som jag och Linn gjorde.. Men annars kanske 45? Det går ganska snabbt. Nästa gång jag är i Hagviken ska jag gå hem, det är jätte skönt på kvällen. Inte lika varmt! Jag duschade när jag kom hem, och gissa om jag var lökig iaf? JA! Det är sjuukt jobbigt.. Ska börja ta ut en madrass och sova på den ute ist.. Låter mycket mer lockande än en lökig chey i sängen!

Imorse kom pappa in och väckte mig! Han frågade vart jag skulle ha tapetern! DÅ, då känner man att vi flyttar snart! Det var en härlig känsla! Det är bara fem dagar kvar!! Vad ska ni göra idag? Själv ska jag hänga vid poolen med Isabelle! Guuuud, det var jätte länge sen!! Det ska bli skitkul! Vi lär hänga där hela dagen, för jag dör om jag inte får bada, det går inte att överleva i den här värmen............ Hoppas ni får en bra dag! Puss


Jajajajaja

//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: Lovisa Larsson<3

Hahaha ÄLSKAR DIG BRUDEN!<33333

2010-07-13 @ 16:29:23
Postat av: Lovisa Larsson<3

ÄLSKAR DIG BRUDEN!<333333

2010-07-13 @ 16:31:46
Postat av: vendela

ÄLSKAR DIG MED!!!<333333

2010-07-13 @ 17:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0