Hur kan man älska en låt så mycket?

Har precis kommit ur duschen! Tänkte på en sak i duschen. Ni vet John Mayer? Jag älskar honom! Och den bästa låten han har gjort är helt klart Free Fallin! Jag lyssnar på den låten konstant i timmar nästan! Den blir aldrig dålig. Jag blir lika imponerad varje gång, så fin! Har ni lyssnat riktigt noga på texten? Åhhh, jag dör! Skulle lätttt gå och kolla på honom. Oavsett vart han spelar!! Jag tror det är 10:de gången jag lyssnar på den låten nu idag.. Det känns ASBRA! Nu ska jag fixa mig till grönaaaaaaaan. Så vi höres!


SÅ HET!

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: Ida

Oh lord, jisses vad snygg

2010-07-25 @ 18:28:49
URL: http://idaau.bubbleroom.se
Postat av: Vendela

Ja.. Typ dräggel!

2010-07-26 @ 00:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0