Hothothot

Har precis kommit innanför dörren, har varit vid huset och städat röven av mig! Shit! Det var varmt.. Har plockat varenda liten träbit man kan se, okej inte alla, men väldigt mycket! Vet inte hur lång tid det tog. Men runt 30 min? Men nu är jag iaf klar och ska snart hoppa in i duschen! Sen ska jag dra till Emilie och äntligen kunna stanna där tills imorgon. Har alltid behöva åkt hem eftersom jag passar plutten. Just dom här veckorna måste familjen hjälpas åt för att vi ska kunna flytta så snart som möjligt!

Juste, heheh, jag tog första doppet i poolen idag! Allt vatten har inte fyllts än men bada iaf. Det var.... KAALLLT! Något med 23 grader. Haha, det låter inte ett dugg kallt, men det var det verkligen! Längar så mycket till första, alltså the real dopp! För den här gången räknas inte! Vattnet var inte fyllt och det var kallt. Så nej. Nu tänkte jag duscha! Ha en bra dag!

Yo


Oh yeah! Vi kör på en gammal bild..

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0