Högsta volym ute på altanen, tror grannarna redan har sin åsikt..

hehe, TJA!

Nu har jag och Emilie badat i typ två timmar, i ÖSregnet. Så mycket skönare att bada när det regnar! Vi har musik i en stor högtalare. Så jag tror hela gatan hör oss. Lovisa har precis kommit hit. Nu är det bara Vickan som är kvar. Det ska nämligen vara tre bruttor som sover hos mig idag. Det ska bli riktigt mysigt! Lovisa åker ju på lördag och jag måste verkligen tillbringa denna lilla tid som är kvar med henne. Gud, kommer vara jätte jobbigt att lämna henne. Den lilla filur har blivit en stor del till mitt liv!

Emilie har köpt massa godis, cola, nudlar och fika. Så det blir en riktigt tjejkväll! Ska bli supermysigt. Sen ska vi nattbada också. Sådär runt ett tiden typ. Hehe. Vad ska ni göra ikväll? Hoppas ni har det bra. Vi hörs lite senare. Pussssss


Just nu, sötnosar!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0