Emilie Olofsson ♥ Vendela Hedlund

Du och jag träffades första gången när våra lag hade slagits ihop! Vi gav varandra snea blickar.. Men efter några träningspass så började vi prata! Och sen har vänskapen blivit så stark! Guud du vet inte hur mycket jag älskar dig! När allt är piss så är du där och hjälper mig upp på ben igen, du vet inte hur mycket du betyder! Finns inte ord till de. Vi har inte varit vänner så länge men den vänskapen vi har är så otroligt stark! Den syns, lyser igenom oss båda två.

Nu när du är borta så känns det så tomt. Vi har varit nästan hela sommarlovet! Och det känns som om vi har gjort våran kärlek så mycket starkare, för när skolan har varit så har vi bara träffats på träningarna! Och det känns så pissigt. Det måste du veta! Och nu när du blrjar i gymnasiet!? HUR ska vi kunna träffa varandra då? Jag blir orolig för att vi kommer tappa kontakten men jag känner dig rätt, så du kommer kämpa! Jag kommer också kämpa!

Jag känner dig som om vi vore systrar, du har ingenting privat som jag inte vet! Vi berättar allt till varandra! Allt vi har gjort kommer vara minnen förlivet! Våra minnen! Vi som skrattar, vi som missar bussen mitt i natten, vi som älskar att prata om killar, vi som vet livets mening, vi som inte har några hemlisar för varandra, vi som alltid har kul tillsammans oavsätt vad, vi som älskar lantchips, vi som är vakna dygnet runt, vi som vill nattbada, vi som lever livet till 100%  

Utan dig skulle jag vara en tjej som inte vet vart hon ska ta vägen. Du har fått mitt självförtroende att vara på topp! Vi kan vara hur sura på varandra som helst, men det jag säger till dig då menar jag absolut inte! Jag säger dumma saker för att jag hatar att ha fel. De vet du! Du kan inte föreställa dig hur mycket jag saknar dig nu! Men hoppas att du har det asgrymt!

Jag älskar dig Emilie över hela mitt hjärta! ♥













Du är så underbart snygg! ♥

//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: Lovisa Larsson<3<3

Gud vilken gullig berrätelse om Emilie å du<3



Den påminn mig om min bästis Lety som nu flyttar:(



Älskar dig å Emilie mest av alla<3333

2010-07-16 @ 21:10:23
Postat av: Vendela

Åh Lovisa! Gud vad jobbigt!:( Jag finns om du vill prata vännen! Och vi älksar dig!!!!!!!! Puss

2010-07-17 @ 09:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0