Beautiful monster

Som vanligt så är det jag som går upp tidigast! Emilie ligger fortfarande och snarkar! Jag lyssnar på musik och tittar på tv. Gårkvällen var sjukt trevlig! Det var jag, Eric, Adrian och Emilie. Vi tittade på fotboll (suck) sen mötte vi Empi sen drog vi vidare till huset! Vi badade! Väldigt kallt, men måste säga att det var riktigt skönt efter ett tag! Idag väntar en solig dag och jag måste sola. Känner mig blek, vet inte varför.. Sen måste jag packa ihop lite saker! Vi flyttar snart, och ni anar inte hur lycklig jag är!

Hoppas ni får en bra dag, det viktigaste är att DRICKA OCH ÄTA! Så snälla gör de, för det var tråkigt att lägga så mycket tid på en kväll att sova.. Det kändes heelt fel! Ta hand om er! 

See ya!



Väldigt gammal bild...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0