Ballt!

Heelt seg dag det har varit.. Har bara varit hemma. Däremot så har Emilie varit lite överallt. Känner att världen inte behövde mig idag. Har inte varit till någon stor nytta direkt. Men ikväll så! Taggad på ingenting. Men vi hittar väl på något! Hoppas jag, vill helst inte sitta hemma ikväll, som jag redan gjort hela dagen..! Jag top en tripp ner till centrum på hopp om ingenting! Visste inte vad jag skulle göra, eller jo skulle träffa Amol, men hon kom på att hon inte kunde.. Så det får bli en annan dag! När jag var påväg till bussen så ser jag den komma, men jag vet inte varför. Typ den ville inte ha mig på bussen. haha nej, men jag försökte inte änns! Så jag väntade på nästa buss. Vet inte varför men jag la mig på bänken och nästan slumrade till.. Så precis när bussen höll på att köra förbi mig så hoppar jag upp och springer. hehe, hann med iaf!


Yes, anledningen till att jag nästan höll på att missa bussen för andra gången..
Smidig chey
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0