Är man bäst?

Fick precis till de! Mina bilder är nu inne på datorn. Tror jag.. Hehe har inte kollat men laddade nyss in dom, så. Jag tror att det är fel på min mobil. För jag kan inte ladda den, eller jo bara genom datorn men nu funkar inte sladden så hur gör jag då? Hatar att det alltid ska hända mig.. Just nu har jag bara 26% och jag måste ha den fullladdad för annars kan INGEN nå mig. Tänker inte sitta hemma idag bara för att min mobil ska ladda såååå! Kankse dags för en ny? NEJ verkligen inte! Fick den i julas och nu precis nuu går den inte att ladda? Eller det har varit så in någon vecka.. Borde jag fixa den på lagning? Tror det bli bäst så! Vad säger du mami? Du som alltid vill nå mig, låter inte de bra? hehe

Jag har jätte tråkigt. Saknar Emilie. Hon drog för typ två timmar sen och jag saknar redan den tjejen!! Hon kommer ikväll så då har jag något att längta till! Har fortfarande ingen aning om vad jag ska göra idag..


Bio igår!


Så söt!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0