You'll never reach it

Godmorgon!

Gud vad seg jag är på morgonen. Otroligt seg. Ja var ute med hundarna imorse, det var dom som drog mig.. Haha och så ska det inte vara! Idag hade jag, Anna och shannon tänkt att vi skulle sola, men det blir ist en pluggdag. Vi har två prov på tisdag, och jag känner att jag vill kunna dom! Men inte bara plugga idag inte, det blir träning kl halv sju till nio. Najs. Hoppas det går lika bra idag som det gjorde i torsdags. Men det ska gå bra, inte hoppas. Mina mål idag på träningen är att köra rondat flickis salto minst 5 gånger. Sedan flickis flickis. På trampett ska det bli fina sträckta och snygga bordhopp också!  Så nu ska jag bara göra det också, det är lätt att bara skriva men man måste uppnå målet också! Ha en bra dag!

PUSSS

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0